Bu durumu yaşayan varmı önce acile gittim en yakın zamanda dâhiliye bölümüne bekliyoruz ailende kan hastalığı varmı dendi yok dedim beklemedim devleti gittim özele tam kan sayımı yapıldı periferik yayma testi yapıldı appt Ferit’in testi de yapıldı doktor sende anemi var D vitamini düşük dedi iki kutu demir verdi kullandım halen devam ediyor kırmzıı yuvarlak şeklinde çıkıyor bu bazen mor oluyor genelde kırmzıı oluyor şimdi de heryeerim uyuşuyor ağrıyor kafaya takmaktan bıkkınlık geldi 😔