Kuzeymomss ben 2021 sonunda oldum, normalde gozume damla bile damlatamam oyle soyleyeyim korkakligimi siz anlayin😅
Hic aci olmadi islem sirasinda da sonrasinda da. Islem aninda gozu acik tutmak icin bi sey takiyolar gercekten sifir aci ama ben cok gerilmistim. Cok cok kisa surmustu yani toplam 5-6 dkda bitmisti 2 goz. Sonrasinda da bi gozluk veriyolar isiga duyarli oldugu icin gozler. Bi agrim sizim olmamisti sadece isiga bakamiyodum ilk gun hep uyudum o yuzden. Ertesi gun normal yasantima dondum hatta ise basladim.