Her hastanenin sistemi farklıdır nötrofil değerleri bağışıklık değeri yazar doktor düşük değil sorun yok diyorsa yoktur korkmayın ama içiniz rahat edecekse yinede gidin yaptırın testi özellikle söyleyin zaten sık hasta olan çocuğun direk bağıklığınna bakıyorlar