Sevgili annelerim,
Bebeğim üç aylık başlarda yani ilk ayında küvetle kaynamış su ile tıkıyordum ama sonradan duşta kucakta tıkamak çok kolay geldiği için ona geçtim. Lojmanda yaşıyorum ve borular baya eski paslı olduğu için sarı geliyor su hafif. Şimdi sünnetli olduğu için emin olamadım. İçme suyunu kaynatarak yıkıyorum. Sorun olur mu şimdi ya da normalde? Siz nasıl bir suyla yıkıyorsunuz?