atlasmom27 Kızlar sezaryen doğum yaptım tam 1 ay oldu bugün dikiş yerimin 1 parmak üstünde şişlik var ve ağrım var neden böyle olur normal mi?
atlasmom27 ikiprensannesi53_ normalde ağrı olmuyordu ağrıyan yerime dokununca top gibi şişlik var içeriden