ugurbocegi03 Kızlar ilk defa oldu yeşil kaka yapmış ne anlama geliyor kimisi usuttugu için diyor ama usuttugumu düşünmüyorum sizce neden olabilir
ozdemirbebek ugurbocegi03 sen yeşillik yediysen yondan olabilir , demir ilacına başladıysa ondan olablr yada internette iyi beslendiği için olabilir yazıyor
zeynepgevil Üşüyünce oluyo benim bebeğimde ne zaman dışarı çıksak ertesi gün öyle yapıyo dikkat ediyorum ama gene de hassaslar