Kızlar tatlı yaptım şekerpare tarifte tatlı sıcak şerbet soğuk demiş öyle yaptım ama içine işlememiş hiç dışı şerbet içi kurabiye gibi acaba şimdi tekrar şerbet kaynatsam ama bu sefer tatlı soğuk şerbeti sıcak döksem işler mi üstünden 2 saat geçti yoksa olmazmış?