Maalesef dışarıdan verilen herhangi birşeyle yükselmiyor vücudun kendi üretmesini bekliyorlar. Süt çocuğu döneminde geçici düşüklükler olabiliyormuş büyüdükçe toplayabilme ihtimali yüksek. Benimde oğlumun ıga ve igg değeri düşük 2 defa zatürre geçirdi. Eğer sık enfeksiyon geçirirse koruyucu bactrim antibiyotik başlıyorlar, biz şimdi kullanıyoruz yükselip yükselmeyecegini zaman gösterecek ama %80-90 oranında 3-4 yaşlarında normale dönüyor dedi immünoloji doktorumuz. Bizim eğer hasta birisiyle temas etmezse hasta olmuyor öyle koruyoruz elimizden geldiğince