Deryatugay 1civcivannesi ben yine verdim ya. Hep sarı gıbıydı çünkü buna duzenlı başladım yeşile döndü ve az az kabız yaptı bıde bestiron yapmıyor dıyorlardı
1civcivannesi Deryatugay hayir ben de demir ilyuzunden mi diye konturol amaçlı bir gün vermedim ben de her gün veriyorum yeşil yapiyo ben ocean aldım onu sevdi devletin verdiğini kusuyodu
Deryatugay 1civcivannesi bende devletınkını kullanmadım bestıron tadı ıyıde yesıl olunca bır de buraya sorayım dedim