Sibella canim kafasini tutabiliyorsa öyle yatmasi daha iyi mesela benim 2. Oglum benimkiler daha dogdugu gunden kafalarini tutuyor ve 3 yasindaki oglum hala yüzüstü yatiyor.
3 aylik oglumda özellikle geceleri daha rahat ediyor dedigim gibi gazini kolayca çıkarıyor o sekilde