31 günlük olduk uykusuz gecelerden dolayı gündüzleri çok sersemim biriyle birşey konuşsam sanki ben konuşmuyorum dünya da değilim sanki dışarı çıksam mesela diyelim ki kıyafet alsam alışveriş yapsam ne aldığımı bilmem sanırım yanı algılarım fena kapalı gündüz de uyusam yetmiyor yine sersem kalkıyorum hatta daha sersem oluyorum sanki sizlerde de Böyle oldu mu düzelecek mi bu sersemlik durum yoksa benim mi sadece bu kadar çok oluyor