Merhaba 5.5 aylık bebeğimde alerji doktorunun önerisi ile bu damlayı kullanıyoruz fakat bebeğim de gaz çok oluyor zaten alerjik bir çocuk damla ile alakası olabilir mi? Birde afedersiniz damlayı içtiğinde kakası kan gibi kokuyor ama görünür de kan yok renginde de birşey yok sadece bana kokuyor gibi geliyor. Doktorumuz bir bu markayı birde sidefer önerdi ama zaten süt ürününe alerjisi var diye onu kullanamadık. Bu damlanın içerisinde yumurta mı var internette böyle birşey gördüm ama doğruluğu nedir bilgisi olan var mı? Teşekkürler