Glsmnn Ne iğrenç bir dönemdeyiz ki 3 aydır hayatta olan bir bebek 3 kere hasta oldu ya .. sürekli ilaç verildi bu sefer vermeden nasıl atlatabiliriz Allah aşkına bilen biri yardımcı olsun kafayı yicem artık
leylmom Glsmnn çok mu terliyo veya üşüyo neden sürekli hasta oluyo canım . Benim de 3,5 aylık Allah yardımcın olsun . Aklim cikiyo hasta olursa diye
Glsmnn leylmom ay ne bilim ya üşümüyor o kesin ama çok mu sıcak oluyor evim anlamadım gerçekten yoruldum oğlumda var evde 2 yaşında onda bir şey yok ama bu bebek hep hasta
Glsmnn kbra0 çok teşekkür ederim sizede geçmiş olsun . Bebeğim sürekli ellerini kulağına götürüp yakaladığında çekip duruyordu öyle bir şey varsa olabilir canm
Glsmnn kbra0 üstelik kulak iltihabı çok zor .. bir şişe antibiyotik bitirdik ama bazen yinede elini atıyor ovalayınca rahatlıyor üstüne düşerseniz iyi olur :)