sbl_akrss Bugün Devlet hastanesinde spiral taktırdım ilk olarak kadın doğuma gittim Bana ilaç yazdı antibiyotik ve fitil akıntın olması durumunda sen ve eşin kullanacaksınız dedi onu anlayamadım kağıdı da orda unutmuşum bilgisi olan varmı acaba ?
ugurbocegi03 sbl_akrss yok bnde devlette taktırdım ama bana fitil vermediler sadece taktılar bir ay sonra kontrole gel dediler
gurbet_gelini12 sbl_akrss ilk defa duydum ben 10 kere çıkartıp taktırdım ama hiç bir zaman öyle bişey demediler
Miracinannesi52 sbl_akrss bende devlette taktırdım hiç böyle olmadı sadece kan verdim ondan sonra taktı 1 ay sonrada kontrole gittim
sbl_akrss Elizan_deniz123 reglin son gününde gittim ben ilk günler kanamanız çokken gitmeyin son günler kahverengi akıntı varken bile gidebilirsiniz
sbl_akrss ikiprensesbebiss ehh ben biraz nazlıyım çok az zorlandım ama gözümde büyütmüşüm 5 dakika sürmedi kalktım giyindim evime yürüdüm 😀