DerinMiran merhaba benim oğlumda 5 ay 11 günlük ve burnunda hırıltı var sürekli temizliyorum aspiratörle ama devam ediyor nem makineside açtım şimdi bekliyorum faydasını. Öksürüğüde var hem göğsüne hemde sırtına elimi koyduğumda hırıltı gelmiyor ama. Ateşide yok. Eşim görevde olduğu için bende tekim ve evde bekliyorum şuanlık. Çarşamba sağlık ocağına götürdüm ilaç yazamam dedi. Ayaklarına sarımsak zeytinyağı sürün diyenler var onumu yapsam acaba diye düşünüyorum.