Sabirsizsabriye kilo kaybı var zaten baştan beri meme reddi yaşadık yeni bir aydır alıyo memeyi o kadar da doktora götürdüm ama gel gör ki aklıma hiç gelmedi burdan geçen birinin postunu gördüm bir de baktım ki dudak bağı var 3 ocakta randevum var sorcm doktora dişlerde ayrık yapıyormuş ne gerekiyorsa yapılsın diye