fatmagurkan 2 aylık anneyim yaklaşık 8 yıl sonra anksiyetem tekrarladı, bu 2 ayda neler yaşadığımı bir ben bilirim.. birde beni anlayabilecek anksiyetesi olan anneler bilir diye buraya yazmak istedim umarım yalnız değilimdir. Görüşlerinizi bekliyorum.
mom_of_2 fatmagurkan benim hiç hissetmediğim duygular hamileliğimin 3. Ayında ortaya cıktı oğlum bir bucık yasında giderek çoğaldı kaygı bozuklugu anksiyete panik bozukluk ne ararsan var çarpıntıdan duramıyorum beni en çok yoran bu çarpıntı napacahım bilmiyorum konusma terapisi alıyorum ama 🤷🏻♀️ ilaç içemedim oğlum emiyor
feridee fatmagurkan Ne yazık ki benim de anksiyetem hamilelik sürecim de başladı gerçekten çok zor bir süreç özellikle doğumdan sonra bebeğin uyurken bişeymi oldu olacakmı kusucak da boğazına mı kaçıcak diye hep gözetlerdim sonra 4-5 ay olup dçnmeşere başladığın da halıya yatırırdım ama etrafından geçerken biri onu görmez de üstüne basarsa hadi elim kafasına gelirse diye düşünür dururdum maalesef en kötü olan anksiyete ve kaygı bozukluğu dilerim rabbim şifamızı versin