Elif_6671 Merhaba anneler ben 2 sene olucak doğum yapalı acil sezeryan oldum şu 1 aydır kuyruk sokumunda bıçak saplar gibi ağrı oluyor oturamıyorum yerimde bile ve baya da sürüyor ağrısı benim gibi yaşayan var mı hangi doktora gitmem gerek