cansuliza19 Test alıp yaptım idrarı damlattim, hiç birşey çıkmadı tek çizgi bile çıkmadı 😁 hamilelik yok bende yokmuşum ama hahhahaha
Ask_ikra46 cansuliza19 bende hemen hemen hergün yapıyorum gecikince nasıl bir stres yapıyorum kendime en sonunda kafayı yerim heralde
Mucizem_06 cansuliza19 benım 3ay gecmıstı ee artık yapayım dedım ıkıncı cızgı silik cıktı🤭bır panıkledım sonra kan verdım cıkmadı
B_u_r_c_u_3761 cansuliza19 benim ilk beş ay düzenli 5 aydan sonra 2 ay olmadım sonrasında oldum korkmuştum 2 ay olmayınca🤣
cansuliza19 Ask_ikra46 çok sıkıntı yapma kuzumm sıkıntıdan da olamiyor olabilirsin adet.sakin ol relax.
Prensess_annesii Bende aynı 1 hafta gecikti test yaptım tek çizgi ama yine de icim rahat etmedi bugün tahlil verdim yarın sonucunu alacağım. Her ay bu stresi yaşamak çok kötü