Bebegim 17 aylık yürümüyor yurumek de istemiyor gibi emekliyor dizlerinin uzerine kalkip gidiyor fakat yurume yok istedigi zaman ayaga kalkiyor koltuklarda geziyor kapiya uzaniyor cekmeceye kalkip karistiriyor ama tam anlamiyla yürümesi yok aranızda bebegi böyle olan var mi ?