[silindi] Bebeğim yarın 2 aylık olacak önceden de bir iki sefer kakasında kan vardı sizlerde de oldu mu hiç
Ygt239z [silindi] eğer kabız olmuşsa tam makat kısmında kan oluyor zorladığı için ama kakanın içindeyse doktorunuza fotoğraf çekip gösterin
miracaslanguler Kakada kan varsa ve mukusluysa büyük ihtimal süt ve süt ürünlerine alerjisi wardır drunuzu bilglendirin
[silindi] miracaslanguler evet aynen dediğiniz gibi daha önce sağlık ocağından ebeme gösterdim o da sizin gibi dedi