Bebegimveben34 Arkadaslar merhaba kayseri de bildiğiniz iyi bir dis hekimi varmi dis cekimi vs yaptircamda kendime
Lothbrok Oral diş polikliniğinde MUSTAFA KÜTAHNECİ var. Bizim çoook uzun süredir aile doktorumuz. Kesinlikle ve kesinlikle tavsiye ederim fiyatları da aşırı pahalı değil mustafa bey de yılların doktoru muhteşem bir insan