fazilecan Bebeğim 36 günlük sarılığı devam ediyor. 5 günlükken fototerapi aldı düşmüştü, tekrar arttı. Doktora gittik bütün tahlilleri yaptırdık birşey çıkmadı şükür ama anne sütü sarılığı dedi doktorumuz. Başına gelen var mı ne zaman geçer bu sarılık 😳
fizikcianne fazilecan bizde de anne sütü sarılığı var bebeğim 42 günlük. Günde 6 kez anne sütü 6 kez mama vermeye başladım değeri bayağı düşürdük tavsiye ederim anca bu şekilde geçti anne sütü sarılığı
1cicekannesii fazilecan benım basıma geldi. Kan uyuşmaxlıgı var buyuk ihtimalle bebekle aranızda varmı?
FerideDeniz fazilecan var, iki oğlumda da yaşadım bu durumu. İki ay sürdü. Sonra geçti. Beynini etkilemiyor. Sadece renk olarak benzi sarı oluyor. Endişe edecek bir durum yok yani normale dönüyor büyüdükçe korkmayın. 🤗
fazilecan fizikcianne sadece beni emiyordu mama çok arada veriyorum mecbur kaldıkça ama sanırım anca o şekilde düşecek gibi
1cicekannesii fazilecan tahlilde çıkmıyor bu canım. Mesela benım kan grubum O pozitif çocuk A pozitif bizde uyumsuzluk var. O sebeple anne sütü sarılıgı oldu .
1cicekannesii fazilecan ve gerçekten anne sütü sarılıgından kurtulmanın tek çaresi. Ya bekleyeceksin 4 aya kadar geçecek yada mamaya başlayacaksın. Merak etme sütün kesilmez. Ben 4 saat arayla bebegime mama verdim ama kendimde emziriyordum.
Birdirbire fazilecan 3,5 ay sürmüştü bir gün kalktık bebeğim bembeyazdı tamamen gitmiş gerçek rengini görmüştük
hmmyyyrr @fazilecan benim bebeğimde de uzayan sarılık vardı şuan 2 ay 11 günlüğüz tam 2 aylık oldu çocuk beyazladı birden çok şaşırdım 🙏 değeri 11 di ve sadece anne sütü aldı
mari9 Benimde bebeğim 2aylik. Bebeğimle kan grubu uyuşmazlığı var hala göz aklarînda var en son 6ydi kontrolde doktor 3 gibi suan dedi kan almadan öyle dedi. Hala emziriyorum günde 1 2 kez mama veriyorum
Dokuzkasimbebesi fazilecan 49 günlük bebeğim 32 günlükken değeri 7 idi bekliyorum düzelmesini ben sadece anne sütü verme taraftarıyım mama vermek istemiyorum sabredin geçecek siz uyuyun dinlenmenize bakın bebeğinizde uyanıyorsa acıkınca gerisi önemli değil emin olun ben 3 gündür çok kafama takıyordum 3 gündür gece uykusuna dokunmuyorum çok güzel gidiyoruz maşaAllah akışına birakın düzelecek inşaAllah bende sabırsızlıkla oğlumu. cilt tonunu bekliyorum
fazilecan Dokuzkasimbebesi bende gece gündüz hiç müdahale etmiyorum kendi acıkınca uyanıyor zaten maksimum 2saat uyuyor. İnşallah zamanla düşer sizin bebişinizinde 🙏🏻