Merhabalar bebeğim 2 aylık mama miktarını bir türlü ayarlayamıyorum, hem emzirme hem mama veriyorum bazen 90 cc içiyor bazen bazen 90 yapıyorum hiç içmiyor çöpe gidiyor bazen 60 cc yapıyorum yarısını içiyor yarısı çöp, acıkıp acıkmadığını anlayamıyorum böyle bir durum yaşayan var mı mama kutusunun yarısı çöpe gidiyor bu durumda :(