_mandela_ Hanımlar merhaba ben 38 gün önce doğum yaptım lohusa kanamam da 4-5 gün önce tamamen kesildi. Fakat dün normal adet kanaması gibi kanamam başladı. Lohusalik bitmeden adet gorulebilir mı emziriyorum da bu arada
_mandela_ meyra9 çok erken gibi geldi ilk doğumumda ikinci ay adet olmaya başladım fakat emzirmiyordum emzirmediğim için erken geldiğini söyledi etrafımdakiler bu sefer emiyor ama daha erken oldu 😂😂
Xname 40ımda temizlendim öncesinde leke şeklinde geliyrdu. ertesi gün adet oldum kıpkırmızı kan geldi ama 3 gün sürdü Sonraki her ay düzenli adet oldum
_mandela_ Xname valla iyi mi kötü mü anlayamadım doğumdan sonra bir sene bile adet görmeyenler varmış bizimkiler niye böyle hemen oldu 😂
_mandela_ meyra9 meme reddi yapmıyor mu acaba geceleri ben de vermek istiyorum mama ama korkuyorum meme reddi yapar diye
Xname _mandela_ benim için iyi birşey ben düzenimi bilmek isterim yoksa korunsam bile her ay acaba hamile miyim diye düşünürdüm😂benin ailemde herkes düzenli olur bu arada ben çok nadir duydum olmayan etrafımda 😂😂😂
_mandela_ beyzacmvrc ay o çok daha erken hazır değildim bu kadar erken olmasına ben ya süt korur meselesine inanmıyorum tabii ama regl ağrısı pedin rahatsızlığı olmaz bir süre en azından diyordum
beyzacmvrc _mandela_ valla öyle de adet olmayinca her ay hamile miyim psikolojisi bitirir beni Şimdi bile 2-3 gün geçince tirsiyorum