One-life Thesra muno112 olabilir canım doktor dediyse bi bildiği vardır demek ki hepsi aynı olmuyo geçmiş olsun
kubrabaygeldi asiltugce 2 aylıkken yaptırdım. Hiç krem felan kullanmadım sadece kantaron yagı kullandm her altını acısında sırıngayla biraz sıktm kapattm öyle hemen gecti zaten hiç bilmiyorlar
aslan-annesi asiltugce tam 2 aylıkken yaptırdık. Eşim tereddütlüydü ama ben erken olsun istedim tabiki doktora danıştım. Doktorun verdiği kremi kullanmadım sadece her bez değişiminde bol bol sarı kantaron yağı sürdüm. Tavsiye ederim 1 haftada komple iyileşti dikişleri döküldü tertemiz atlattı çok şükür.
mamas_boy asiltugce 3 ay olmadan yaptırdık. henüz dönmeye başlamadan. iyi ki yaptırmışız diyoruz. 8 ay oldu şuan hiç durmuyor. muhtemelen genel anestezi gerekecekti aksi halde ve iyileşmesi daha çok zaman alacaktı.
HunnyBunny asiltugce 2,5 aylıkken yaptırdık. Hareketlenmeden yaptırmak en iyisiymiş iyiki onzaman yaptırmışız diyoruz. Erken yaptırma düşünceniz varsa sağa sola dönmeler başkamadan tavsiye ederim. Bir günde eski neşesi yerine geliyo hem