Hanımlar merhaba, ek gıdaya ne zaman ve hangi yiyeceklerle başladınız? Bebeğim tam 4 ay 7 günlük. Geçen gün bir doktordan dinledim , Amerika Pediatri Akademisi 6 ayda Avrupada ise 4üncü ayda ek gıdaya başlandığını söylüyordu. Siz 4 ile 6 ay arası başlarsanız iyi olur falan diyordu. Yorumlara da baktım çoğu kişi erken başladık iyi ki de başlamışız bebeğim her şeyi yiyor yazmış, kimisi de ben geç başladım bebeğim yemiyor zorla yediriyorum falan yazmış. O yüzden bende azar azar bir şeyleri tattırayım diyorum. Neler verebilirim sizce? Siz ilk ek gıdaya geçtiğinizde neler yedirmiştiniz? Ek gıdaya kaçıncı ayda geçtiniz?