Bende zıbın arti penye takim alt üst giydiriyorm üzerine arada penye yelek ama gün içinde sürekli uyuduğu için küçük olduğundan iki kat ince battaniye örtüyorm az mı çok mu bilemedm. Çok kat kat giydirmiyorm ama battaniyeye sariyorm 1 yada 2 çoğu zaman üşür diye daha 20 günlüğüz