ipekbyzt9- Unibaby'nın yenidoğan ve sensetive ıslak mendilleri öneriliyordu, onlar da içeriği değiştirdiler. Bebeğinizde alerjik reaksiyona ve pişiğe sebep olabilir. Ben Sleepy yenidoğan kullanıyorum, bittiğinde eğer bulamazsam onun yerine Carrefour yenidoğan alıyorum. İkisinden de çok memnunum ama bebeğim kız olduğu için ıslak mendil kullandıktan sonra yine mutlaka pamuk ve su ile silip kuruluyorum. İdrar yolu enfeksiyonu olmaması, iyice temizlenmesi ve zar oluşmaması için.