10 aylık bebeğim var 2 haftadır ne gece ne gündüz asla huzuru yok gece uykusuzluğuna alıştım ama gündüz sürekli ağlıyor sürekli ııı ıııı ıııı yapıyor ne kucakta duruyor ne yerde asla sakinleştiremiyorum karnı aç değil biliyorum diş bu kadar her saniye huzursuzluk yapmaz diye düşünüyorum bunu yaşayan var mı acaba gerçekten artık tükendim