mom2546 Kızlar bebeğim 3 haftalık oldu sma mama kullanıyorum ilk 2 hafta 30 ml 1 ölçek mama 2 saate 1 ver dedi doktorumuz şimdi 3 haftaya girdik 2 saate 1 şeklinde beslemeye devam etmek istiyorum kaç ml vermem gerekiyor acaba
terazikadini mom2546 30 ml e 1 kaşık mama şeklinde devam edin biberon bitince bebek hala emiyorsa bi ölçek daha verin