aileceksaskiniz cansu3545 kabin boy bebek arabasına takıp kullanıyordum ben 1 hafta önceye kadar. Bana çok normal gelmedi çok mu kilolu acaba bebeğiniz? Benimki 5 ay 4 günlük 8 kilo normalde puset 13 kiloya kadar yazıyor tabi ama baktım rahatsız etmeye başladı araba koltuğu aldım bebek arabasına da doğrudan oturtmaya başladım ama evin içinde işlerimi hala pusetteyken yapabiliyorum uzun süre durmak istemiyor sadece eskisi gibi
benimoglumukurtarinesraa cansu3545 çok küçük bir puset mi acaba ben hâlâ arabada puset kullanıyorum ayakları biraz dışarı taşıyor ama olsun oto koltuğu alana kadar yine idare eder. 7 aylık olcak
durukusunannesi_ cansu3545 5 buçuk aylıktı.Ana kucağı öyle oluyor anne karnında gibi hissediyormuş öyle iki büklümken rahat olmasa ağlar diye düşünüyorum
cansu3545 aileceksaskiniz kilo değilde uzun bacakları iki büklüm geliyor rahatsız olduğunu düşünerek kabin boyun yatak olanına geçtim bugun. Bi sorayım dedim buraya da az kullabldm çğnkü
Bebitombuyuyor aileceksaskiniz 5 aylık bebeği oto koltuguna oturbiliyormu ben 6. Aydan sonra biliyorum bende pusetle sıgmasada idare etmeye çalşıyorum. Çok sık cıkmıyoruz evden gidersek acilsede puseti kullanıyorum arbada
aileceksaskiniz cansu3545 benimkinin iki büklüm durmak hoşuna gidiyordu normal zaten adı da anakucagi ya. Tabi en iyisini annesi olarak siz gözlemler ve bilirsiniz
nevermore 5 buçuk aylık bugün yarın bırakacağım kullanmayı ayakları taşıyor çünkü. İç kısımda yeni doğan pedi vardı o çıkartılabiliyor o zaman daha geniş oluyor deneyin isterseniz.
gurbet_66 cansu3545 3 ay kullandım sonra bıraktım ayakları çok dışarda kalıyordu malum soğukta artık şuan 5.5 aylık bebeğim
Nurbost cansu3545 benim oğlum 10aylık hala misafirliğe gittiğimizde orda uyur. Arabada da kullanıyorum. Modeline göre değişiyor. 2puseti var diğerine hiç sığmıyor mesela. Bu kullandığımda ayakları biraz dışarda kalıyor ama hala kendisi rahat ediyor
Yagmur_24 cansu3545 biz 6. Ayın sonuna kadar kullandık sonra bk arabası tam oturmuyo die ben de geçmemiştim sonra bi bebek görsüm aa ne güzel oturuyo falan die annesine sordum daha bilmiyomuş kendi oturmayı ama bebek arabasına koyabilirsiniz dedi ondan görüp koymjştım valla sepet pusetten kurtulduğuma da çok sevinmiştim
aileceksaskiniz Bebitombuyuyor ptokoltugu pusetten de destekli ve rahat ama benimkinin ayarları var 3 kademeli dik hafif yatık olarak ayarlayabiliyorum bir de bi arkadaşıma doktoru 8 kiloyu geçince araba koltuğuna geç demiş araba koltuklarında da kilo aralığı yazıyor zaten
aileceksaskiniz Bebitombuyuyor benimki yatmak istemiyor bi de 1 aydır destekli oturuyordum arada şimdi hep otursa durur yanj
Sensen20 cansu3545 benim oğlum 5 aylık olana kadar anca sığdı oturmaya başlayınca puset yatış pozisyonu olduğu için zaten asla istemedi normal bebek arabasina geçtik ama arkadaşım 7,8 aylık olana kadar puset kullandı minyondu çocuğu
Alparslansmother 6 ay kullandim kaldirdik 9 aya kadar yaziyordu ama ayaklari disari cikiyordu rahat uyuyamiyordu