Fondoten: este lauder double wear( agir gelebilir belki ama ben cok iyi kapaticiligi oldugu icin tercih ediyorum.) fiyati biraz pahali bunun yerine bb krem tercih edebilirsiniz.
rimel: lorealin rimellerinden cok memnunum. Bendeki telescopic maskarasi.
eyeliner: golden rose eyeliner ya da diplener cok memnunum simsiyah ve uzun sure kalici.
ruj: flormarin mat rujlarindan cok memnunum dogal duruyor
allik: the balm markasinin hot mamasini kullaniyorum pembe tonlarinda ya da lorealin yine tatli pembe bir tonu var ya da golden rose pembe terracota alligi
goz kalemi: maybelline siyah goz kalemi kullaniyorum memnunum
goz alti kapaticisi: lorealin su yeni cikan kapaticisindan baya memnunum bugday tenliyim bendeki 330 rengi.
kas kalemi: note markasinin kas kalemi veya sanirim max factordu arkasinda kas fari olan kalem seklinde kas kalemi var memnunum.
hepsini birden alsaydim pahali olurdu ama ben uzun sure kullaniyorum az ama oz seyler almayi tercih ederim. Birden fazla alacagima guzel bir tane alirim. Fondoten disinda hepsi ortalama fiyatlarda.