Merhaba doğum yapalı neredeyse 4 ay olacak riskli gebe olduğum için sezeryan oldum normal doğumdan inanılmaz korkuttular beni denemek istemedim doktor bir şans verecekti ama en ufak sıkıntın olursa anında sezeryana alırım demişti öyle deyince boşuna denemek istemedim korkulardan dolayı da şimdi diyorum acaba denese miydim sorunum şu ki inanılmaz derecede dikişlerim ağrıyor afederseniz lavaboya gitmeye korkuyorum gaz sancısı mı üşütme mi anlamadım sanki yeni doğum yapınca ilk ayağa kalkarken yaşadığımız o karın dökülmesi ağrısı var ya o şekilde ağrıyor tekrar tekrar ilk doğum yaptığım günü yaşıyorum bu hep böyle mi olacak her kabız olduğumuz veya üşüttüğümüzde dikiş ağrısı mı olacak yardım edebilecek var mı ne yapmam lazım