Afrapdr 3 buçuk aylık bebeğim var , bir kaç kere çevremdekiler neden basmıyor dedi böyle yukarı tutup ayaklarını basması lazımmış her zaman yapmıyor doğal olarak . Bazen basıyor yani ama zaten şuan basmaması normal değil mi ya da bi anormallik olabilir mi ?
encet Hayır basamaz tabi ki benim bebeğim de3 ay 17 günlük ayaklarını yamuk tutuyo bastırmaya çalıştığımızda gayet normal yani Afrapdr
Afrapdr Yasemin158 tutmaya çalışıyor ama çoğunlukla düşürüyor oyuncak tarzı şeylerde çıngırakda falan bir tık zorlanıyor ama Müslin küçük örtü veriyorum yanındayken onunla güzel oynuyor
Afrapdr encet çok içim rahatladı sağolun 😦 evet benimki de öyle bastırmaya çalışınca yamuk yapıyor büküyor veya
Afrapdr ebrusalihhh evet ama Annanem öyle dedi basmıyor dedi bende korktum sorayım dedi içim rahatladı 🫶
birazquality Afrapdr yok aslında yürümesi lazım ama biraz geç kaldı de.. kendilerinin 3 aylıkken ne maharetleri vardı acaba ne bekliyolar parmak kadar bebelerden allahım yarabbim hiç kafana takma 3 aylık bebek taban basar mı hiç aksine ayağa dikelmemesi gerekiyor diye biliyorum