Arkadaşlar iki defa ayrı zamanlarda denedik kesin emin olduk bestiron aşırı gaz ve karın ağrısı yapıyo bebeğim uyuyamıyo sancıdan. Sidefer de aynı etkiyi yapar mı sorun bebeğimin hassas olması mı bestironda mı acaba değiştirip memnun kalan var mı bizim gibi?