Kızlar uyku tulumu hediye geldi bana 2 tog. Kendi etiketinde 22 24 derece evlere daha düşük tog yazıyor ben yine de kullanıyorum bir de altına ince tayt ve uzun kollu zıbın giydiriyorum. Analık işte 🫥 yani olması gerektıgınden daha kalın giydiriyorum sizce doğru mu yapıyorum insan bu uyku tulumlarına bir türlü güvenemiyor ya. Ve işin ilginç tarafı hiç terleyerek uyanmadı oğlum bazen daha mı kalın giydirsem acaba diyorum bazen acaba sıcak mı oldu çıkartsam mı diyprum . Çünkü sık sık uyanmaya başladı oğlum. Bu döngüden bir türlü kurtulamadım . Yani sorum şu sizce etiketteki gibi mi giydirmeliyim yoksa analık iç güdüsü devamke mi. Bu uyku tulumlarında siz nasıl rahat ediyorsunuz ?