linamedine Merhaba . öncelikle Kızım 2 buçuk oğlum 1 buçuk yaşını doldurdular kızım Mart oğlum Mayıs doğumlu ve yemek yemiyorlar çok kötü oluyorum ne versem ne yedirsem ne yemek yapsam da yerler diye kara kara düşünüyorum yardımcı olur musunuz 😟
Yelda35 linamedine doktorumun tavsiyesi aç bırakın gerçekten öyle yapıyorum ve yiyor ama seçici oğlum maalesef
ikiprensannesi53_ linamedine benim bebeğim 30 aylık benimki de 2 3 gündür bisey yemiyor su bile içmiyor sevdiği şeyleri bile yaptım yok yani yemiyor düşecek diye korkuyorum 😒 karnı hepten yok oldu 3 günde
livanurvealpinannesi61 linamedine doktorun dediği gibi yemiyorsa ekstra birşey vermeyin başka birşey yapmayacağınızı vermeyeceğinizi bilmeli. Benim oğlum 3 yaşına girecek kızım temmuzda 4 yaşına girecek yemekte ne varsa o yenir onlara her zaman söylerim ne varsa onu yemeliyiz yemek seçmek iyi birşey değil diye yemiyor diye başka birşey yapmam asla