anne905 çocuk doktorları rutin muayene yapıyor yani rutin kontrol için geldik deyince zaten kendisi size soruyor şunu yapıyor mu bunu yapıyor mu diye. Ben doğduğundan beri düzenli kontrole götürüyorum ilk 6 ay her ay gittik sonra 3 ayda bir olacak şekilde gidiyoruz. Doktor ne şikayeti var deyince rutin 9. Ay kontrolü için geldik diyorum mesela