ness_ bende sızın gıbıyım . Benım bebıs de doktorları dınledım duz yatırın dedıler hep youtubda vıdeolarla bebek bakaran oyle olur valla duz yatıra yatıra bır de kendisi hep sola cevırdı basıını alıştı sola cevırmeye. Sımdı kafasının arkası hem duz hem sola yamuk.suan hangı tarafay yatıracagımı bılmıyorum duz mu sag mı ne yapsam bılmıyorum.