Çok panik yapıyorum nedense. Yarın yılbaşı için Belgrad’a gideceğiz. Uçuş yaklaşık 1,5 saat. Kızım 10,5 aylık. Bana tavsiyeleriniz olur mu? Nasıl uyutacağım diye kara kara düşünüyorum. Arabada bile uyumaz normalde. Hep yatağını ister 🥲 ağlarsa falan ne yapmalıyım?