Meryemmmmmmmm Kızlar 4 aylık bebeğim ve ben grip oldum ama çok kötü 2 gündür ateşim düşmüyor asla öksürük hiç bırakmıyor halsizlik zaten cabası emziremiyorum artık memede öksürünce korkuyor ve dünden hiç yemiyor meme reddi yaşıyorum galiba çok çaresizim o çok küçük ne yapabilirim sizce var mı önerileriniz
Tgkaneses Rutin ılık duş yaptırın çok yüksekle soğuk uygulama yapın Dr izin verdiyse ateş düsürücüyü düzenli verin,Sütü kaşıkla verin isterseniz, sürekli burnunu temizleyin nebülüzatör kullanın. Odaya nemlendirici alın.
Meryemmmmmmmm Tgkaneses o çok kötü değil ben kötüyüm emzirdiğim için birşey de vermiyorlar diye hastaneye de gitmek istemiyorum