Zlhaanne Son 2 aydır aşırı sıcak basması oluyor dünde regl oldum bugün 2. Gün afedersiniz 1 ped dolmadı annem ve teyzem 38-40 yaşında menopoza girdi benim yaşımda 31 Şubat’ta 32 acaba belirttiler böyle mi oluyor bilginiz var mı
tekbasimabakiyorum Zlhaanne annem de 32 yaşında girdi o yüzden ben de bir triplerdeyim. Ama ilaçla 5-6 yıl daha süreci uzatabilirsiniz.
mormenekse12 evet böyle oluyor. zaten en önemlisi genetik olarak erken menapoza elverişlisiniz bir kadın doğuma görünün isterseniz
mormenekse12 Zlhaanne inşallah olmaz canım ama olursa da dünyanın sonu değil bir tane çocuğun da varmış şükür ki.. ihmal etme ama
Zlhaanne mormenekse12 bin şükür Rabbime tabiki ben onun sınırı stresini annemden biliyorum çok kötü oluyordu 🙁