Kızlar bebeğim 11 aylik oldu artık yavaştan odayı ayırmak istiyorum küçükken ayırmak daha kolay olur diye düşünüyorum ama uyandığında sesini duymaz sam diyede korktuğum içinde ayırmıyorum birde daha çok mu erken ayırmak için bilemedim sizce artık ayirmalimiyim ve nasıl ayiracagim