Kızlar 1 hafta önce emziği bıraktırıdm tamamiyle kestim. İlk bir iki gün aradı sonra unuttu şu an emzik versemde midesi bulanıyor agzına almıyor.geceleri uyanınca emziğini ağzına alıp uykuya devam ederdi öncesinde. Şu an uyanıyor gece mutfaga götürüyor süt istiyor alerjisi oldugu için vermek istemiyorum.başka şeyler verip oyalıyorum. Bu durum ne zaman gececek çıldırcam. Emzik bıraktıran analar nasıl yaptınız