Günaydın kızlar
Bebeğimin parmak boğumlarında el üstünde bir sürü sinek ısırığı gibi benekler var kırmızı kırmızı 12 tane olarak saydım vücudunda başka yok ama endişelendirdi bizi bugun normalde randevumuz vardı ama geç kaldığımız için muayene olamadık malesef yaşayan varmı alerji olabilirmi 2-3 gündür yoğurt tatdırıyorum ama parmakta olması normal gelmedi ne biliyim ya yaşayan varmı

