Merhaba kızlar, bebeğim 3 gün sonra 5 aylık olacak. Mama ile besleniyor. 2 haftadır asla mama yediremiyorum. Normalde bu ayda 180cc mama yemesi lazım ama açlıktan ağladığı zaman bile mamayı ilk yaptığımda hızlı hızlı 30cc kadar yiyor sonra dura dura 1 saate yayarak anca 90cc yedirebiliyorum hatta çoğu zaman yediremiyorum bile. Doğduğundan beri hep zor beslenen bir bebekti aslında ama zor da olsa hep hazırladığım mamayı yerdi 15 dk içinde. 2 haftadır dediğim gibi beslenme de iyice sıkıntı yaşamaya başladık. Bunu yaşayan, çözebilen var mı? Ya da şundan/bundan olmuştur diyebilecek olan? Çok kafaya taktım zaten 35 haftalık doğduğu için kendi ayına göre zayıf bir bebek zayıflayacak iyice diye korkuyorum 😔