elizya34 Kızlar kızım çok idrar yapıyor, günde bir iki defa şeffaf akıntısı oluyor başına gelen varmı normalmi 🙏
Tugba03 elizya34 çok geçmiş olsun öncelikle, annesi idrar yolu enfeksiyonu olmuş yavrunuz ❣️ Doktorunuzla iletişime geçmeniz en sağlıklı çözüm olacaktır, zaman kaybetmemeniz de fayda var tabi.. 🌺
Masalmirasnm Idrar yolu enfeksiyonudur buyuk ihtimal bizimde basimıza geldi doktora goturduk antibiyotik tedavisi verdiler bi haftada düzeldi
dilek_s elizya34 bizimde idrar yolu enfeksiyonu dedi antibiyotik basladik molcef 4 gundur kullanıyoruz bakalim
H-F Yenidoğan bebeklerde akıntı olması çok normal kabul edilir.Anneden geçen hormonlar buna sebep olur
Nebicimanne elizya34 yook yeni dogan dedigim hastaneden yeni taburcu olmus bebek o zaman benim kizimdada olmustu doktoruna sormustum anne karninda bizden aldiklari ostrojenden sebep oldugunu demisti bir hafta icindede gecti