Dün sabah oğlum kulak içi ölçümle 39 derece ateşle uyandı ,aile hekimine götürdüm ,Calpol ’le takip et dedi .Calpol verdim ,duş aldırdım,düşmek yerine daha da çıktı ateşi.Akşam acile götürdüm ,Dolven verip takip ettiler ,2 saat sonra ateşi 37 ye düşünce eve gönderdiler.Gece boyu 4 saatte bir kalkıp Calpol verdim.Sabah gene aynı ateşli uyandı .Dün gece acildeki doktor pratisyen hekimdi,salgın var diyip geçti ..Arkadaşlar ,benim çocuğum 17 aylık ve daha önce hiç ateşlenmedi,böyle bir hastalığı olmadı.
Özele götüreceğim bugün ,üç gün sürer ateşi demiş dün gece ki doktor eşime.Ne yapacağım ,bir akıl verin lütfen .