Ben emzirirken ağlıyordum çocuğun ağzına kan gidiyordu gümüş kapak vs almamıştim önemli olanın nemli kalması hava alması diye düşündüğüm için silikon üç gogus koruyucular var en basta meme ucu yok diye kullanmistim lansinoh kremi sürüp üzerine onu koyuyordum ki hala yapıyorum bi sonraki emzirmeye kadar bile etkisini gördüm acısı azalmisti 2 3 güne toparlar